Nära nu..

Oj Oj Oj!!
Nu börjar jag känna av denna nervösa känsla, hjälp jag ska snart sätta mig på ett plan, nä i ett plan, och flyga..
Fy, känner hur skakis jag är redan nu och det är typ hela dagen i morrn vi ska vistas i plan eller på flygplatser för att landa i Malaga typ 23,55 i morrn natt.
Kommer vara grymt nervös i morrn så kul för Emil att umgås med mig =P
 
Idag när jag lämnade barnen på förskolan och satte mig i bilen kände jag hur tårarna ville visa sig, hur ska det bli att lämna dom i morrn på morgonen..Fy så jobbigt. Har som aldrig varit ifrån dom så här länge för att göra något sånt här men dom längtar och ser framemot att få vara med mormor och sova där så det är skönt.
Försökt tvinga mamma att använda skype så man får prata med barnen så får se hur det går =)
Håller alla tummar och tår på att hon kommer använda det =) Annars klarar jag nog mig inte.
 
Ska alltså till Spanien, Malaga och Gibralta..Åker i morrn 19/3 och kommer hem söndag 24/3
Så min födelsedag (22/3) kommer spenderas i Spanien så det känns kul =)
Inte alltid man får fylla år utomlands :D
 
Nä nu blir jag för nervös, göra någon nytta så man tänker på annat.
 
Ha en bra vecka alla, det ska jag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0