Nu är det nog

 
Detta med urinvägsinfektion har varit något som spökat länge för mig. Fick behandling för bara någon dag sedan och då hade jag fått behandling för detta besvär för 8:e gången detta år, DETTA ÅR!! Hur är det möjligt att det ska vara så? Nu har jag även fått sjukt ont i högra njuren och ibland är smärtan väldigt stark. Fick igår en akut tid för skiktröntgen som ska göras idag för att se om det ev kan vara stopp i njuren, att den inte fungerar som den ska. Känns lite läskigt att dom misstänker att den inte är i sitt fulla bruk. Man vill ju att allt ska fungera som det ska. Bara att vänta och se vad som sägs och vad dom ser (hoppas inget är fel). ska även äta ännu en kur mot uvi för att med säkerhet veta att det gått över. Dom är lite fundersam till varför njuronda kom nu efter behandling när jag brukar få ont före plus att sänkan höjs hela tiden, dock inte mycket men med ca 10 varje gång. Så nu sitter jag här och väntar på att börja hinka i mig 1 liter vatten inom en timme innan jag ska vara där...kommer ju kissa ner mig eftersom jag inte får kissa när jag väl har börjat dricka =/ sen ska man få nån vätska antingen i spruta eller dricka, det är så otäck känsla så jag hoppas på drickat.
 
Annars flyter livet på. Maja trivs än i 1:an och säger numera att hon är en stor tjej för hon går faktiskt i ettan, blir man stor då? Försöker hitta ett annat boende men med denna bostadsbrist är det inte så lätt. vi har kollat på att köpa men känns inte som att det är nått man vill än på ett tag, då vill man ju veta med säkerhet att man vill bo här. Testar gärna vingarna någon annan stans, far far away, så får se vad framtiden har att visa.
 
Nä bara att fortsätta med denna nervösa del 
Ha det bra
Kramar 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0