Hur gör man?

Livet tickar på i sin takt!
Man ska kanske inte tänka så mycket utan göra det man vill och känner för. Varför tänka och vrida på allt tills man vet varken in eller ut. Nä ärlig mot som själv och andra det är väl så det ska vara, många som blir drabbad annars.
Man kan inte lägga upp en plan på livets gång när man inget vet hur den kan se ut. Finns så mycket som man vill göra, testa på. Att leva livet och inte känna sig fast på ett och samma ställe.
Finns mycket man ångrar och önskar hade gjort men nu står man här och vet inte hur det kan göras. Allt passar inte till livet, alltid något som sticker ut. Tycker inte man är en dålig människa bara för att man känner på ett visst sätt, för att man vill komma bort och försöka hitta dit man vill igen. Vet inte vad jag själv vill med livet så hur ska någon annan kunna göra det då?
Att få skuldkänslor för att man känner på ett visst sätt är inte heller lätt men om man känner att allt är väldigt mycket just nu, ja hur gör man då för att orka? Är man en dålig människa för det? Om jag kan sluta se hur andra ser på saken och tänka på hur vi ser på saken.
Det händer att man inte känner sig tillräcklig (är nog många som gör), men det är inte okey, vill känna att man klarar allt man vill bara man kämpar men när allt går emot en hur gör man då? Kan man bara "försvinna" och få hitta sig själv igen, hitta dit man vill?
 
 
Vad som än händer så älskar jag er mest av allt! Ni får mitt hjärta att slå, ni får mig att känna den glädje och stolthet över er. Ni är det bästaste bästaste <3
 
"Livet går vidare, bara att se till att man följer med livet och inte står stilla och vinkar hejdå för att sedan försöka hinna ikapp"
 
Tack och hej för mig!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0