Hänt

Nu har det gått en tid och vi har hunnit med mycket.
40graders feber har varit här på besök, magsjuka har vi 4 gått igenom (5 med Hera), som tur var det en ganska lindrig men shit vad slut på man var ändå...oj oj oj, tur jag inte var själv =)
Ingen anmäler ju sig frivillig att hjälpa till när något sådant är i huset, nä då flyr alla :D
 
I lördags åkte jag, Emele och Emil till Umeå för vi skulle gå ut där och göra något tillsammans jag o Emele så det var kul..

 
(Lite skitig spegel)
 
En del som var med =)
Det var en trevlig kväll som vi får göra om snart, men kanske i Rusksele då så andra får vara med :D
Det enda dåliga med att vara i Umeå var att man vaknade upp och hade ont i halsen.
 
Så skönt när det blev måndag och man fick jobba, känns som att det var evigheter sedan men alla sjukdagar förra veckan.
Med sjukdagarna så fanns det faktiskt något positivt och det var att Emil var tvungen att stanna längre pga att även han åkte på magsjuka.
Men nu är vi "friska" och jobbar.
Idag när jag slutade jobba åkte vi till Dennis och Faster Annika och åt mat med dom, det gick bra men lite jobbigt när vi ska fara men det förstår man. Vi for till gympasalen för att leka lite, spelade 21, när man håller i en basketboll tänker man på något speciellt..
Barnen tyckte det var kul och var väldigt trött när vi kom hem så kvällsfika o nattinatt. De små trollen somnade på 1 sek tror jag =P
 
Nu sitter jag här och känner lugnet, lagt in för att betala räkningar, Jippi!...NOT!!
 
Vill få klart alla papper så man kan börja kolla hur ens liv kommer att se ut, vill få klartecken och veta om man kan bo kvar eller måste sälja.
Vad händer om man måste flytta? Vars hamnar man då? vill inte bo i en lägenhet i Rusksele eller Lycksele.
 
Vill få ett slut på alla funderingar och frågor så man kan börja om från början och hitta sin stadiga grund.
 
Ser fram emot att få komma bort lite, rensa tankarna och komma hem med nya friska tag!
 
Har även kommit fram till ett beslut, ett som legat och funderats på väldigt länge men ändå haft svårt att säga det, varför vet jag inte men så har det varit från bådas håll, men nu är det då sagt, (fast alla utom vi har vetat detta) jag är nog inte singel längre. Nog, det lät lite konstigt kanske...Jag är inte singel, jag har ett nytt förhållande.
Alla får tycka som de vill men så är det faktiskt och jag känner mig glad och lycklig. Även barnen är det, allt annat får vi jobba med.
Tack alla som stöttar oss.
 
Mysig kväll alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0