Yeah!

Har fått papper nu från Tingsrätten där det står att vårdnade har tillfalligt mig men eftersom det är umgänge med pappan så är det ett schema som ska göras. 
Har suttit och försökt knapa ihop ett som jag tycker verkar vara en början så får se när jag visat mitt förslag vad som sägs. Kan ju bli ratat men då är det bara att göra om.
Försökt lägga mest på dagen för det är lättast eftersom Felix lägger sig senast kl 18,30 men oftast strax efter 18,00. Har försökt lägga de på vardagen för det är på helger som vi oftast åker bort mm så det vill man ju inte ta bort. Även om man jobbar med ena barnet så är det ett jobb och det blir ju inte så man behandlar henne som en dotter utan på jobbet är man fröken. Visst jag är lite egoistisk nu men den smällen tar jag. Att umgås med barnen är viktigt för mig med.
 
Idag fick jag ett telefonsamtal och ska ha en telefon intervju till veckan om ett jobb, dock var det under sommaren med men får se vad man kan komma fram till.
Skulle vara så skönt att veta att man har jobb efter sommaren så man inte behöver gå i denna ovishet. Och även att boendet löser sig.
 
Maja har haft sådan tur att få ta sin 6års spruta och gissa vad, jo hon fick nog alla biverkningar..Kul...NOT!
Hon fick en sväng med 40 grader och även super ont i armen, kunder knappt röra den, röd, uppsvälld och trplogtvis kommit åt ett blodkärl med sprutan men men nu är hon bara uppsvälld och har röda "fläckar".
 
Ute är den aktivitet som är populärast just nu. Vatten, gegga och sol.
Så underbart att klä av kidsen när det rinner vatten ur galonoverallerna och händerna blir geggiga, och lukten det är det bästa, blöt gegga och gräs...mumma...
Nja finns bättre tider som man ser framemot, sommar.
 
Väldigt ofta kommer jag på mig själv med att sitta och titta på utlandsresor, skulle verkligen vilja åka iväg. Komma bort och göra nått kul med ungarna. Men det kommer, känner mig inte orolig. 
Många ställen vi vill besöka så bäst att börja avverka platser så vi får skriva in nya =)
 
Livet flyter på så se till att njuta av det!
Man själv skapar sitt liv, så lev som ni vill leva.
Njut o strunta i vad andra tycker!
 
Kram Agneta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0