Varför

Måste bara skriva av mig lite grann, ta en paus från allt annat.
Varför blir det alltid en massa tjafs och rykten när det blir förändringar?
Varför är man dålig för att man försöker leva fasten det inte är så lätt?

När man känner att man är på väg ner till botten igen, att det är jobbigt att ens tänka tanken på att simma upp ska det väl kunna hända positiva saker. När man tror att man ska få må bra så är det alltid nått som trycker ner en.
Jag har inte tänkt må sämst, jag SKA simma upp och må bra, njuta av livet. Ska inte bry mig om vad som sägs utan göra det som är bäst för mig och barnen. Det är vi värda.

Dennis han har den bästa vården och det vet jag, därför kan jag släppa den tanken på om han har det bra eller dåligt. Nu är det mig själv jag måste se till och att barnen har det bästa.

Ska nån klaga på hur jag lever titta på erat eget liv först!! Om det finns tid till att sitta och klanka ner på andras så har man nog inte sånt bra liv själv.


Kommentarer
alexandra

du tänker helt rätt! Bry dig inte om andra utan tänk på dig och barnen! om ni bara ska vara hos Dennis och behöva tänka på hur hemsk situationen är så kommer ni gå under. Ni måste få försöka leva igen. Stora kramar!

2012-06-19 @ 21:12:14
URL: http://xandraa.blogg.se
Anonym

jag blir bara förbannad av att höra hur folk kan sprida ryckten då dom vet vilken sitts du är i!!

Men du har helt rätt, bry dej inte om det tänk bara på dej, å jag tror att det är fler som står bakom dej än "dom andra!"
Måste säga att du är otroligt stark Agneta!!

2012-06-20 @ 20:52:57
Linn

ser att det är anonym men Linn & Ulf som skriver ;)

2012-06-20 @ 20:54:32
Susanne Hedman

Men herregud att folk ska prata skit hela tiden.Den som har spridit ryckten har de själva varit i din sits?
Skit i dom och gör som du vill. Du och barnen måste ju få fortsätta leva. Jag tycker du har varit super stark och as duktig som har klarat av allt detta hemska. Så bry dig inte vad folk säger du vet ju själv vad du känner vad som rätt. För mig är du en riktig super hjälte. Stor kram

2012-06-22 @ 06:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0