Vill klaga o gnälla men inte ikväll =)

Det är inte tänkt att man ska behöva se sina barn tycka saker är jobbiga.
Ikväll fick jag se det, det var länge sen sist.
Man tycker man förklarar saker noga och pratar dagligen om saker.
Men kanske inte tillräckligt. Dags att kontakta BUP igen tror jag.
När man ser det vattnas i ögonen för att det är jobbigt att höra någon vara ledsen så går mammahjärtat itu.
Men vill inte hindra henne från att visa sina känslor, dom måste ju oxå få komma ut.
Att förklara att ibland måste man upprepa saker, alla har lätt för att glömma. 
Det är inte lät för henne att dölja när hon får upprepa saker men hon gör allt så bra.
Mammas älsklingsgryn!
 
Skulle bara vilja vräka ur mig en massa saker ikväll, det finns vissa kvällar som är jobbigare än andra men denna vecka har mycket känts jobbigt. Vet att det går över, måste bara tänka igenom vissa saker.
 
 
Denna låt är bra och får mig att tänka på något speciellt.
Lady Antebellum - Need you now
 
 


Kommentarer
linda

Du vet väl att du kan ringa när som helst å be mig komma om du skulle behöva prata. Finns här för dig <3

Svar: Det vet jag syster =)
agnetasandberg.blogg.se

2013-01-27 @ 08:56:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0