live you're life

 
Det är just det man försöker att göra. Är så lätt att falla tillbaka i tankar och funderingar men mår man bra av det? Nä bättre att se framåt och får se vad som händer och sker. Vet ju vad som finns nu och vad som känns.
Nu sitter man i det nya hemmet och än känns det bra, trodde jag skulle känna mig mer ensam än vad jag gör. Maja och Felix trivs då och vill gärna vara hemma. 
 
Felix har ju gått igenom en period med vattkoppor och bältros, han var trött av sig och lite slö men annars märktes det inte mycket på han.
Maja har hunnit med ett migrän anfall med kräkningar så blev en väntan på remiss på barn för att kolla upp varför hon får så kraftiga anfall. 
Annars har dom varit ganska friska så det är skönt.
 
Jobbar nu några timmar i veckan så det är bra, lite drygt att sitta o pendla men ändå helt okey. Får hoppas det blir lite mer när man lix är där :)
 
Har inte så mycket att förtälja just nu så det vart ett kort inlägg. Har så mycket egentligen att skriva ner men eftersom det inte bara är jag som ser så hamnar det på papper istället :/
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0