Men åh

Idag är en kväll när täcket hamnar ovanför huvudet och jag vill titta fram med glädje på läpparna.
Ja jag vet att det bara är att le men vill även le inombords. Vill inte gå runt med ett leende på läpparna och gråta inom mig.
Vet att allt har ett slut men får hoppas att det blir bra för alla.
Vill inte känna att jag måste ta beslut som jag inte väljer själv, att bli "tvungen" att göra på ett sätt känns inte rätt. Hur reagerar men när man måste packa o säga hejdå, vill man byta miljö och till vad?
Vill inte sätta mig i en lägenhet i byn eller Lycksele, då satsar jag hellre på nått större ställe. Vill/klarar vi av att släppa det trygga för att hitta ett boende? Vars ska vi ta vägen så det blir bäst för alla.
Vad är bäst för alla?
 
Även med dåliga besked kommer bra besked, dock inget som jag kan nämna här eftersom det är inte helt klart men konstigt om det inte skulle bli så.
 
Men nu är det i alla fall ett ljus längre fram i denna skilsmässa, vill få det överstökat så vi alla kan börja om.
Trodde aldrig det skulle vara så här jobbigt med en skilsmässa och att det ska vara så mycket som sätter käppar i hjulen hela tiden men snart så finns det en lösning för alla hoppas jag.
 
Nä eftersom det är en jobbig kväll så väljer jag att inte skriva så mycket, vet att det kommer en massa klag ur min mun men som sagt min blogg, mina klagor..
Passar det inte så behöver man inte läsa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0