En liten resa bokad!

Idag till lunch åkte vi till barnens pappa för att dom skulle få luncha.
Det gick bra, fick som säga till från början att nu var det barnen som var i fokus och var det inte så skulle jag åka därifrån och barnen fått stanna en stund och det accepterades, skönt.
Efter lunch satt vi och pratae, hann skvallra lite jag och Annika =) trevligt eftersom det inte händer så ofta. Det vart prat om dittan och dattan.
 
Åkte till mormor och Linda en sväng innan det var dags att åka hem och mysa framför tv innan det var middag.
Middagen åt vi i Tvrummet vilket typ aldrig händer...Jag tycker att mat äter man vid bordet så man kan prata mm med varandra och inte sitta och glo in i dumburken.
Men eftersom jag känner en saknad idag så fick det bli så, Maja och Felix har påpekat att dom vill äta i Tvrummet för det gjorde vi hos Emil så kände jag att idag passade bra.
 
Kallt har det oxå varit, -23 typ hela dagen, jätte kul...NOT!
 
Nu ligger ungarna i sängen och jag känner lugnet i soffan framför tv.
 
I morrn är det söndag och jag kan ju säga att jag längtar!
Att få lite sällskap skadar ju inte.
 
Vi har även en resa att se framemot, att komma bort lite och byta miljö. Känns som att det kan behövas.
Är så mycket som snurrar runt nu och man blir ganska yr. ingen ordning på nått känns det som.
Men saker börjar falla på plats, hoppas jag väldigt snart.
Så en resa till stockholm över en helg är vad som står på planeringskalendern.
 
Trevlig lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0