Vill må bra!!

Måste sätta mig ner och knappa ihop fortsättningen på detta liv men just nu suger allt.
När väckaren ringde i morse kände jag att det var nått som var fel. Hade jag vaknat på fel sida eller?
Lämnade barnen på förskolan och började åka till Umeå för att lämna in bilen för 4:e gången.
Nu hade ett lager till stötdämparen gått sönder.
Känner efter ett tag att det börjar rinna tårar när jag sitter och kör bil så bara att peta i Annika så hon får ta över och köra, allt bara brister, har svårt att hålla emot tårarna och jag känner hur dom rinner längst min kind.
Ju närmare Umeå vi kommer ju jobbigare känns det som. Vill bara vända och åka hem men det går inte.
Åker ut till Sävar där ett info möte hålls, trodde jag skulle klara det men fungerar inte, känner klumpen bildas och ögonen tåras. (Hade dock detta möte i onsdags med dom själv)
Efter mötet ger dom mig lite info som dom nyss fått reda på och tar mig i handen och då brister allt. Åter igen kan jag inte hindra tårarna fasten jag vill.
Får höra att jag är stark och jag vet att jag är det men tydligen inte tillräckligt.
Vill inte må dåligt, i alla fall inte så här dåligt.


Kommentarer
linda

Bara för att de brister för dej å gråter en skvätt så betyder inte de att du inte är stark. Man behöver få lätta på trycket en stund ibland.

2012-06-20 @ 19:50:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0