Att en person kan sprida glädje

Jag vet att det är kul att lägga sig i andras liv men tycker det är en sak att tycka och en sak att säga saker.
Eftersom jag inte är den första som skiljer mig och får ensam vårdnad av barnen tycker jag inte att det är sådan big deal.
För att båda ska kunna ta beslut och ha gemensam vårdnad så måste båda kunna ta beslut som är genomtänkta och eftersom just nu är det bara jag som kan det så ser domarna inge konstigt med det.
Det är ju fortfarande hans barn fast just nu har jag ensam vårdnad.
Det blir ju som ingen skillnad för Dennis i den frågan.
 
Tyck gärna men har man funderingar så kan man öppna munnen till mig o inte till andra andra, prata med dom berörda!
 
Sedan är det en sak till som alla stör sig på. 
Att man skaffar nya kompisar och att man umgås med andra är en sak som är svårt.
Nu var det som inte tänk att det skulle bli mer än så.
Ibland kan man inte styra över livet, mycket som jag skulle vilja ha annorlunda då men livet är som det är.
Att en person kan få en att må bra, att kunna le och känna sig levande fasten man kanske skulle ha deppat ihop helt. Jag är väldigt tacksam att det finns sådana personer.
Tack!
Sen begär jag absolut inte att alla ska gilla mina beslut eller acceptera dom men mina beslut är mina beslut. 
Så länge vi mår bra av dem så är det bra.
 
Detta vart ett tråk inlägg med bara text men bilder kommer i nästa =)
 
Annars har vi varit i Norsjö och badat idag så det tyckte ungarna var kul.


Kommentarer
Lisa Israelsson

Hej!
Usch det är så tråkigt att folk snackar så mkt skit!
Folk pratar så mkt om sånt dom inte vet något om!
Och jag blir så arg men tyvärr kommer man aldrig ifrån att folk lägger sig i ens liv! Andra människor tror sig alltid veta bättre när dom står på utsidan!
Man skulle önska att dessa människor gick en mil i dina skor och fick ta de beslut du tar!
Jag har ingen aning om hur du har det i din sits men jag gissar att du gör dit absolut bästa för dig och dina barn!
Man vill alltid sina barns bästa och man tar beslut efter bästa förmåga!
Alla gör och tänker olika men ingen kan förstå....
Ingen kan förstå förrän dom gått en mil i dina skor!
Jag önskar att folk höll käften och skötte sitt eget!
Jag hoppas allt ordnar sig till det bästa för er! För dog, barnen och Dennis!!
Kram

Svar: Just nu har vi det bra, kommit över det jobbiga....visst kommer det sådana dagar med men man kan tackla dom.Vill inte att dom ska behöva gå i mina skor :P dom passar mig själv alldeles utmärkt :P
Står bakom mina beslut o känner att det är rätt..
agnetasandberg.blogg.se

2012-12-08 @ 19:11:36
URL: http://minellii.shapemeup.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vårat liv fick en vändning och vi fortsätter att leva livet

"Det händer aldrig oss" ska man inte säga. Ta inget för givet. Livet fick en drastisk ändring när min dåvarande man 31år drabbades av en väldigt allvarlig stroke. Helt plötsligt stod man där med 2 småbarn och början på ett nytt liv. Vi har fått stå ut med mycket men lyckats ta oss igenom de mesta, mycket tack vare de nära och kära som funnits för oss. Vi alla lever vidare!

RSS 2.0